Service, Reparatii Si Inlocuiri De Centrale Termice In Brasov

-
Reparam Orice Model
-
Intervenim In Aceeasi Zi
-
Folosim Piese Originale
-
Oferim Garantie

GARANTIA​
CALITATII
Servicii De Calitate
Cu o vasta experienta in domeniul instalatiilor termice si de aer conditionat oferim cu garantie servicii de calitate si recomadate de clientii nostrii:

Echipa De Specialisti
Echipa noastra isi dedica timpul de lucru exclusiv clientului. Problemele de service pe care le intampinam ne sunt cunoscute datorita experientei de peste 10 ani in domeniu.

Satisfactia Clientului
Cand vine vorba despre client desigur ca ne intereseaza parerea acestuia si tocmai de aceea intotdeauna suntem deschisi si comunicam costul reparatiei inainte sa ne apucam de interventie. Nu dorim sa apara surprize de nici o parte.

Preturi Corecte
Preturile noastre sunt corecte si in raport cu meseria. Ne asumam o responsabilitate atunci cand reparam sau montam o centrala termica. De aceea intotdeauna este bine sa apelezi la societate ca a noastra pentru ca stim ce facem.
CODURI DE EROARE CENTRALA FERROLI:
CUM DESCIFREZI SI REZOLVI PROBLEMELE CENTRALEI TERMICE?
​
-
A01 – arzătorul nu se aprinde, poate fi datorită lipsei gazului
-
A02 – semnal ce prezintă flacăra cu arzătorul stins. VerificaÈ›i cartela.
-
A03 – intervine o protecÈ›ie din cauza temperaturii prea înalte. Senzorul de încălzire poate fi defect.
-
A04 – probleme la conducta de evacuare a gazelor arse
-
A05 – anomalie presostat gaze arse. Poate fi datorită contactului ce nu se închide
-
A06 – poate semnala lipsa flăcării după faza de aprindere
-
F07 – prezintă o anomalie la parametrii cartelei. Ar trebui verificaÈ›i si modificaÈ›i parametrii cartelei
-
A09 – probleme la valva de gaz
-
F10 – probleme la senzor tur 1. Cablajul poate fi în scurtcircuit sau întrerupt
-
F11 – probleme la senzorul de apă caldă menajeră
-
F12 – este similar cu F11
-
F13 – poate semnala o problemă la sonda de gaze arse
-
F14 – probleme la senzor tur 2
-
F15 – poate semnala o problemă la ventilator
-
A15 – presostatul de aer. Nu închideÈ›i contactele la 20 sec. de la activarea ventilatorului
-
A16 – probleme la valva de gaz
-
F20 – probleme la controlul de ardere sau la ventilator. Ar trebui să verificaÈ›i ventilatorul È™i cablajul acestuia
-
A21 – semnalează arderea neadecvată
-
A23 – acest cod de eroare sugerează că nu este atinsă presiunea nominală pentru apa din instalaÈ›ie
-
A24 – 4 umpleri în 24 de ore
-
F34 – semnalează faptul că tensiunea de alimentare este mai mică de 180V.
-
​Sperăm că ți-au fost utile aceste scurte descrieri ale codurilor de eroare. Dacă problemele persistă şi după resetare sau aplicarea sfaturilor de aici, nu ezita să apelezi la un tehnician autorizat!
