Service, Reparatii Si Inlocuiri De Centrale Termice In Brasov

-
Reparam Orice Model
-
Intervenim In Aceeasi Zi
-
Folosim Piese Originale
-
Oferim Garantie

GARANTIA​
CALITATII
Servicii De Calitate
Cu o vasta experienta in domeniul instalatiilor termice si de aer conditionat oferim cu garantie servicii de calitate si recomadate de clientii nostrii:

Echipa De Specialisti
Echipa noastra isi dedica timpul de lucru exclusiv clientului. Problemele de service pe care le intampinam ne sunt cunoscute datorita experientei de peste 10 ani in domeniu.

Satisfactia Clientului
Cand vine vorba despre client desigur ca ne intereseaza parerea acestuia si tocmai de aceea intotdeauna suntem deschisi si comunicam costul reparatiei inainte sa ne apucam de interventie. Nu dorim sa apara surprize de nici o parte.

Preturi Corecte
Preturile noastre sunt corecte si in raport cu meseria. Ne asumam o responsabilitate atunci cand reparam sau montam o centrala termica. De aceea intotdeauna este bine sa apelezi la societate ca a noastra pentru ca stim ce facem.
CODURI DE EROARE CENTRALA Saunier Duval:
CUM DESCIFREZI SI REZOLVI PROBLEMELE CENTRALEI TERMICE?
Coduri de eroare la centrala Saunier Duval Thema Classic
Atunci când apare o avarie, indicatorul de stare se aprinde intermitent cu culoarea roÅŸie ÅŸi displayul afiÅŸează un cod, compus din litera F urmată de o cifră, de exemplu F1. Ca utilizator, nu puteÅ£i acÅ£iona decât în cazurile descrise mai jos. Dacă apar alte coduri decât cele enumerate în tabelul următor, trebuie să contactaÅ£i un profesionist calificat.​
​
Displayul este stins -Întrerupere a curentului electric -VerificaÅ£i dacă nu există vreo întrerupere a reÅ£elei electrice ÅŸi dacă aparatul este corect conectat. Imediat ce alimentarea electrică este restabilită, aparatul va porni automat. Dacă defectul persistă, contactaÅ£i un profesionist calificat.
F1 sau F4 Defect de aprindere ScoateÅ£i aparatul din funcÅ£iune. AÅŸteptaÅ£i 5 secunde, apoi repuneÅ£i aparatul în funcÅ£iune. Dacă defectul persistă, contactaÅ£i un profesionist calificat.
​F2 F3 (blocare automată a aparatului după 3 încercări de repunere în funcÅ£iune) Model C: obstrucÅ£ie parÅ£ială sau totală a coloanei de evacuare a gazelor arse. ControlaÅ£i coloana de evacuare a gazelor arse: aerul trebuie să circule în mod natural prin aceasta ÅŸi fără obstacole. CurăţaÅ£i ÅŸi desfundaÅ£i, dacă este necesar. Dacă defectul persistă, contactaÅ£i un profesionist calificat. Model F: defect de exhaustare sau de aspirare a aerului Sistemul de securitate întrerupe funcÅ£ionarea aparatului. ContactaÅ£i un profesionist calificat.
Indicatorul de stare ÅŸi indicatorul de presiune clipesc. Lipsă de apă în instalaÅ£ie (sub 0,5 bar) DeschideÅ£i robinetul albastru poziÅ£ionat sub aparat până obÅ£ineÅ£i o presiune între 1 ÅŸi 2 bar pe indicator. Dacă reumplerea trebuie efectuată prea des, poate exista o scurgere în instalaÅ£ia dvs. În acest caz, contactaÅ£i un profesionist calificat pentru a efectua un control al instalaÅ£iei de încălzire.​
F6 Defect CTN plecare încălzire
F11 Eroare comunicare circuit principal/ interfaţă
F12 Eroare comunicare circuit interfaţă / principal
F13 Defect circuit principal
F14 Temperatura de încălzire > 95oC
F15 Defect motor mecanism gaz
F16 Defect detectare flacără
F17 Tensiune alimentare reţea < sau egală cu 170V
F18 Defect interfaţă utilizator
F19 CTN încălzire desprinsă
F20 Interfaţă utilizator incompatibilă cu cardul principal.
-
​Sperăm că ți-au fost utile aceste scurte descrieri ale codurilor de eroare. Dacă problemele persistă şi după resetare sau aplicarea sfaturilor de aici, nu ezita să apelezi la un tehnician autorizat!
